Cara Delevingne v novej Puma kampani |
Predviedla slušne vypracované brucho.
Alebo je to dielo photoshopu? Ťažko povedať, ale je kľudne možné, že Cara poctivo maká v posilke a vďaka tomu má také vytunené brucho. Alebo to bola podmienka, aby sa mohla stať tvárou novej kampane pre značku Puma. Ja si síce myslím, že Cara radšej dvíha poháriky k ústam ako činky, ale možno jej škaredo krivdím. Fotky k tejto kampani sú veľmi jednoduché, čisté a tým pádom dosť vydarené. Až na jednu, kde Cara škúli. Tá mi vyvolala úsmev na tvári. Ale posolstvo tejto kampane s názvom DO YOU je hlbšie, ako len škúlenie v športovej podprsenke. Má ju na svedomí kreatívna riaditeľka Pumy – Rihanna (áno, aj mňa to prekvapilo) a má za cieľ vzbudiť sebadôveru u žien na celom svete. Aj Cara vie, čo vlastne reprezentuje. „DO YOU je o tom prevziať za seba zodpovednosť a nájsť silu v rámci tohto vlastníctva. Je to o prijatí toho, kto ste, bez ohľadu na vaše chyby. DO YOU je o hľadaní vlastnej pravdy a držaní sa jej. Povzbudzuje ľudí, aby boli sami sebou.“ Tak kto vie, či sú tie športové podprdy zázračné a každý, kto si ich oblečie, zrazu precitne a začne byť sám sebou…
Tu škúli
|