Cara Delevingne v novej PUMA kampani |
S malou chlpatou pumou.
A to nemyslím ako žiaden úchylný dvojzmysel. Cara sa v septembri minulého roka stala ďalšou tvárou značky PUMA a v spolupráci pokračujú aj naďalej. Najnovšie je to kampaň s názvom DO YOU na jar/leto 2017 a s jej propagovaním jej pomáha aj malá mačkovitá šelma. Hoci je mláďatko pumy maximálne ňuňu, bola by som radšej, keby v kampani nebolo. Je to predsa divoké zviera, ktoré patrí do prírody a nie do módneho priemyslu. Ale je mi jasné, že jeho prítomnosť pritiahne pozornosť a podporí predaj novej kolekcie. Rovnako ako za predchádzajúcou kolekciou DO YOU, aj za touto stojí hlbšia myšlienka, akýsi odkaz ženám, aby zostali úprimné samy k sebe, vytvárali si vlastné pravidlá a nebrali nie ako odpoveď. Pekné, ale ako im k tomu majú dopomôcť športové podprsenky a tenisky, to nechápem.
|