Cara, lev a drahé hodinky |
Nová reklama v skratke.
Cara Delevingne bola posledných pár razov tvárou značky Puma, ale momentálne aj trochu inej značky – Tag Heuer. Je to švajčiarsky výrobca hodiniek, nielen klasických luxusných, ale aj športových. A pre svoju novú kampaň s názvom Don’t Crack Under Pressure si vybrali práve Caru a spolu s ňou veľkého afrického leva. Kampaň sa fotila v Južnej Afrike a Cara je fakt drsné dievča, keď sa nebála pózovať s levom za chrbtom. Na fotkách síce ani brvou nemihne, ale v skutočnosti jej nebolo všetko jedno a vždy, keď sa lev príliš priblížil, utekala sa schovať. Bol to však dobrý levík, ktorý nikomu neublížil. Naopak, ako uvidíte na videu, svojho cvičiteľa má veľmi rád a bola som milo prekvapená, že tvorcovia kampane nepoužili zdrogované zvieratá doma v Amerike, ale vydali sa na ďalekú cestu do ich prirodzeného prostredia. Táto kampaň fakt vyšla, za mňa palec hore.
|