Johnny Depp v šokojúcej reklame | Pikošky.sk
8 sep, 2019
Napísal/a | komentárov 27

Johnny Depp v šokojúcej reklame

Pre mňa je šokujúce už len to ako si niekto mohol najať trosku Johnnyho aby reprezentoval nejaký sexy mužný parfém.

Nedajte sa oklamať dobre vyzerajúcou titulnou fotkou. Vieme že s Johnnym to posledných pár rokov ide z kopca, alkohol a drogy sú sviňa. Ešte nedávno náš milý Johnny ležal na nemocničnej posteli s odfakleným prstom a dnes veselo promuje parfém značky Dior.

Vieme že celebritné vône sú v móde a obal a škandály predávajú no Dior to úplne nepremyslel a reklamu musel hneď aj stiahnuť. Čo sa vlastne stalo?

Parfém  s názvom „Sauvage“ má údajne silne rasistický kontext pre jeho indiánsku tématiku. „Native Americans“ ako sa Indiáni v USA nazývajú spustili vlnu kritiky po uvedení tejto reklamy pre jej „rasovú necitlivosť“. V rámci kampane s názvom „We are the Land“, ktorá má byť „ódou na Matku Zem“ sa objavuje Indián ktorý tancuje tradičný tanec, Johnny hrajúci na elektrickej gitare v etno oblečku a pekná tmavá modelka, ktorá má reprezentovať Indiánku. Objavilo sa mnoho Tweetov, ktoré upozorňujú, že názov má urážlivý charakter (sauvage je pôvodom z francúžštiny a znamená niečo ako divokosť a krutosť). Dior tento parfém recykluje, pôvodná verzia sa objavila ešte v 60-tich rokoch. Úprimne, ja na tej reklame nevidím nič šokujúce, ale vieme ako to v Amerike chodí a zobrazovanie kultúry iných rasových menšín je chodenie po veľmi tenkom ľade. Tam môžete byť obvinený z rasizmu len preto, že ste si v obchode vypýtali biely chlieb a nie tmavý. Ešte by sa mali ozvať Eskimáci, o nich zatiaľ nebolo počuť.

 

„Používanie Indiánskej tematiky na promovanie parfému Sauvage je ohavné. Kto prišiel s týmto odpadom?“

 

Aj pán Ježišov follower tweetol že „ je idiotské tváriť sa byť v symbióze s prírodou a hrať na elektrickú gitaru“.

 

Pani obviňuje Johnnyho že „ nie je v symbióze s prírodou, je obvinený zo zneužívania, nie je Indián a Indiáni nie sú žiadna karikatúra“…

 

Tu si môžete pozrieť kontroverznú reklamu:

 

Zdroje: dailymail.co.uk, Twitter.com, Youtube.com

 

Napísal/a dňa 8.9.2019. Pridané v Celebrity, Fashion, Johnny Depp, novinky, OMG!.

  1. F hovorí:

    Mne sa tá reklama páči a nič zlé na nej nevidím. Holt, američanka zo mňa nebude

  2. Fleur hovorí:

    to hore som bola ja

  3. Ni hovorí:

    Dnes uz naozaj tazko nieco spravit, lebo vzdy sa najde niekto, koho to uraza.

  4. Šimice hovorí:

    Svět už je v prdeli, pokud tohle někomu vadí.. Johnny je pořád krásnej chlap a za mě reklama super.

  5. Linda hovorí:

    Ten indian sa mi paci a hrat na elektricku gitaru v prirode je dost od veci.

  6. Niambie hovorí:

    Pecka relkama! Johnny ma idiansku krv takze podla toho uplne sadne to tejto reklamy.

  7. Duffy hovorí:

    Podla mna maju pre zmenu američania pravdu. Reklama je to idiotska, z johnyho mam husiu kožu, ale v negatívnom zmysle. Nastastie neprezentuju ho tam ako pôvodného američana (slovo indián sa už nepoužíva, oni nie su z indie a nazval ich ignorantsky kolonizator) ,vyberte Johnyho odtial a je to fajn reklama. Ale nazývať ich divochmi, príde aj mne rasistické.

  8. Michaela hovorí:

    Johny je sexy a reklama je pekna a keby ten parfume racyklovali no a co recykluju svoju vec a je super… Houk

  9. Cicamica hovorí:

    Americania su zvlastni ludia,staci sa pozriet,kto je ich hlavny predstavitel

  10. akademik ján hovorí:

    Názov vône korešponduje s vizuálom. Však americká príroda je drsná a divoká, preto sa inšpirovali pôvodnou nepoškvrnenou krajinou. V nových kampaniach vždy býva niekto známy, a aby chlapi kupovali, musí tam byť aj nejaká vôňou opantaná žena. Proste klasický formát. A tá gitara? Lebo vie hrať, tak hrá. To isté Harry Styles v reklame na Gucci. Spieva, lebo je spevák. Ako od veci to pôsobí je iná vec. Zmysel v tom hľadať netreba. Parfémy sú pocitová záležitosť. A celebrity často predvádzajú svoju tvorbu skrz reklamy. Zase sa niekto nudí, a musí vytvárať umelé konflikty.

  11. malyslonik hovorí:

    Tá reklama je strašne trápna, nezmyselná. Doslova idiotská. A to mám Dior rada.

  12. Mimi hovorí:

    Podla mna je sokujuce ze ti niekto dovoli pisat clanky, su ubohe a urazajuce, znie to akoby potlacena zavist

  13. drina hovorí:

    mne sa náhodou tá reklama páči. príroda, gitara, dobré obsadenie a hlavne nie je tam nič čo sa nasilu snaží byť sexi ovešané v blingbling šatičkách a pod. ja som sa toho lusxusného nádychu už objedla. toto je v pohode. a čo ich akože uráža fakt aleže fakt neviem. na hlavu sú.

  14. Teris hovorí:

    Paradoxne tu vyzera Johnny opat velmi dobre. Tancujuci indian aj ta gitara prec a moze byt, nie? Americania, to je taky mix vsetkeho mozneho, pokrytci, tupi burania, vlastenci bez stipky humoru, ako aj inteligentny ludia sa najdu. Ale dokial sa na mna bude smiat Trump ako ich hlavny predstavitel, su vsetky snahy priam marne 😎😎😎

  15. No name hovorí:

    Mimi čo konkrétne je na článku urážajúce? A čo by som komu mala závidieť?

  16. N. hovorí:

    Už by bolo možno naozaj vhodné oddeliť tých No name autorov, lebo očividne toto je bezčiarková autorka a síce nechcem rýpať, ale keď už sa pýta, čo môže komu závidieť, tak napríklad niekomu základy slovenského jazyka. Sorry, nie som žiaden gramatický inšpektor (pôvodne som chcela použiť iné slovo, nie až tak gramaticky a významovo správne), ale kto sa veľa pýta, ten sa veľa dozvie. Už len prvá veta: Pre mňa je šokujúce už len to ČIARKA ako si niekto mohol najať trosku Johnnyho ČIARKA aby reprezentoval nejaký sexy mužný parfém. Toť ako príklad, nechce sa mi ďalej piplať so zvyškom článku, aby som podporila svoju bezčiarkovú teóriu. Reklama je ťažko v pohode, len nie už v tomto svete. A aj Johnny vyzerá, že oprášil svoje staré ja, čo na tom, aká je skutočnosť, predáva ilúzia. A reklama. A táto sa vydarila, minimálne svojou politickou nekorektnosťou. Prečo ten meteorit toľko mešká?

  17. No name hovorí:

    Ľudia fakt nechápem jednu vec. Ak niekomu strašne vadí že sa z celebrít robí sranda a satira (čo je mimochodom odjakživa pointou tohto webu), je na zlej adrese. Tu sa ešte v časoch dávno minulých riešili škandály, cecky atď a bol to nekorektný humor ktorý mal veľa fanúšikov (kto nevie o čom hovorím, nech si pozrie staršie pikošky) . Dnes sa tu rieši len to ktorá autorka komu čo závidí, chýbajúce čiarky (N, miesto čiarového inšpektora ti veľmi rada prenechám, snáď budeš mať dušičku na mieste). Žiadna autorka tu neprezentuje osobné názory a hejty, len vtipným štýlom vám podávame novinky zo sveta celebrít. Každému človek nevyhovie ale fakt to nemusíte brať tak vážne. Cmuk

  18. Petlica hovorí:

    Aj zaporna reklama sa pocita.Pekna reklama, parfem sa predava urcite este lepsie.Dior vie co robi.A Johnny tiez zaplatene.Vsetci spokojni.

  19. Dana hovorí:

    reklama možno vizuálne pekná, ale taká bez nápadu, nič ohromujúce

    Depp tu síce vyzerá dobre, ale mňa osobne by práve on od tejto reklamy a parfému odpudil

    a áno, konečne by sa autorky mali prestať hanbiť za svoje články a mali by sa pod ne začať podpisovať, nech vieme, kto splodil ktorý výtvor, lebo nie každá autorka tu píše vtipné články, niektoré sa fakt nedajú čítať

  20. No name hovorí:

    Dana ubezpečujem ťa že ani jedna autorka sa nehanbí, tieto veci jednoducho niesu v našej kompetencii. A ako už bolo povedané miliónkrát, každému človek nevyhovie a keď sa články nedajú čítať podľa teba, tak ich proste nečítaj.

  21. Dove hovorí:

    No uz len to by nam tu chybalo, aby sa pikosky stali politicky korektne!!! Sa neposerte.

  22. Dana hovorí:

    no name: je zaujímavé, že autor pikošiek na kritiku reaguje výzvou, že nech pikošky nečítam, keď sa mi nepáčia, to sa tu potom baby dlho neudržíte

    aby som nekrivdila, medzi tými no name je jedna, ktorá fakt vie písať, a preto vyzývam, aby ste sa podpisovali, nech je jasné, že toto a toto píše práve ona, takto zaniká v tom bahne priemernosti a nudy

  23. Anonym hovorí:

    sa vam divim, mile autorky, ze vobec reagujete na taketo komentare. Za mna palcisko hore a bohu dakovati za pikosky uz od admina, len tak dalej. A ked moze byt meno Jablko, Svaty, Sever…. tak urcite No name je z tych napaditejsich./rehotajuci sa smajl/

  24. Sis hovorí:

    No mne sa tiež veľmi páči, ako niekto príde a kritizuje niekoho iného len kvôli udalostiam posledných rokov… Johnny je pán herec akých je málo a naozaj tu za sebou nechal veľa kvalitných filmov. Že chlasce? A čo vás je, kua do toho? Jeho prácu to neovplyvňuje a ak áno, nie je to nikoho vec rovnako ako jeho súkromný život. Tie prachy, čo za to míňa sú jeho, neberie ich z alimentov pre dcéru, nikoho neokráda… Vás asi tiež nikto neposudzuje podľa toho, že ste mali na škole chlastacie obdobie, že? A nech sa na mňa nikto nehnevá, ale prístup typu, že keď sa vám nepáči, tak sem nelezte, to je postoj veľmi primitívny. A v tomto duchu by som chcela reagovať, že drahá No Name, drvivá väčšina z nás tu bola predtým, než si sem začala písať a budeme tu, aj keď sem už písať nebudeš… Sama si z nás vyrábaš nepriateľov, ako keby táto stránka nepotrebovala, aby mala návštevnosť. Trošku sa zamysli…

  25. merry hovorí:

    A, kto vie ako to s Native Americans dopadlo, ked prisli kolonisti z Europy ruku hore. Ich rozcarovanie teda nie je az take nepochopitelne, ked ich kulturu teraz bohate firmy zneuzivaju, aby zarobili este viac penazi.

    B, Dior vedel, ze tato reklama ich zviditelni a zrejme im nevadi, ze aj negativna reklama je reklama.

    C, Johnny uz ma najlepsie casy za sebou a ked sa naskytne prilezitost zarobit nejaky dalsi milionik, nepovie nie.

  26. iv hovorí:

    ja ho zerem, aj keby co bolo

  27. NoName-však nie ste tá košická skupina a preto vás nepredstavujú jednotlivo?:)))nevadí..píšte ďalej,ja,si rada prečítam všetko,nad štýlom sa pohoršovať nebudem..a k reklame-pre mňa je v pohode,pôvodný obyvateľ ukazuje svoju kultúru formpu odevu a tanca,Johnny svoju srdcovku,vyzerá dobre a keby bol taký vzťahovačný,tiež by sa ho mohlo dotknúť,ze na to oslovili jeho,že divoký a krutý…

Pridať komentár