V novej reklame na spodné prádlo.
Ako ten čas beží. Zdá sa, akoby to bolo len včera, keď v klipe Crazy robila zlobu ako šialená puberťáčka. No teraz už má Liv 40 rokov a doma tri deti – 12 ročného a dvojročného syna a ročnú dcérku. No jedna vec sa za tie roky nezmenila – Liv je stále krásna žena. A z toho sa rozhodla vyťažiť pre najnovšiu reklamu spodného prádla značky Triumph Essence. Predaj tejto kolekcie sa zahájil minulý týždeň v Číne v Šanghaji. Tam sa bude zajtra konať aj prehliadka spodného prádla inej značky, no kým sa dostaneme k fotkám z VS Fashion Show, pozrime sa zatiaľ na Liv.
Liv túto kolekciu spodného prádla opísala slovami: „Kolekcia značky Triumph Essence je veľmi jedinečná a má v sebe hravé, ženské a veľmi šik kúsky, čo sa mi veľmi páči.“ No musím povedať, mne sa tieto kúsky až tak nepáčia a omnoho viac sa teším na to, čo zajtra predvedú anjelice.