Beyoncé má novú značku športového oblečenia |
A pomenovala ju po svojej dcére.
Keďže jej ale svojho času nevyšla snaha vybaviť si pre meno Blue Ivy ochrannú známku, musela byť troška kreatívnejšia. A tak vznikol názov Ivy Park. V reklame nám to ale Beyoncé všetko vysvetlila. Istý park je totiž pre ňu veľmi blízkym miestom a vždy v ňom nachádza motiváciu. Keď bola menšia, otec ju tam vyháňal behať, a aj keď už nevládala, nikdy to nevzdala. Tento park navštívila dokonca aj pred narodením Blue Ivy. Tá sa v reklame objaví tiež, ale iba na chvíľku a iba zozadu. S tvorbou tejto kolekcie jej pomáhal aj Sir Philip Green, ktorý vlastní napríklad aj Topshop. Prvá kolekcia na jar/leto 2016 sa dostane do predaja 14. apríla a obsahuje 200 kúskov. Nájdete tam nielen oblečenie, ale aj obuv a rôzne športové doplnky. Beyoncé už robí reklamu svojej novej značke aj na aprílovej titulke magazínu Elle, ktorá sa vyrobila rovno v dvoch verziách.
|