Každý chce ochutnať |
Ako to dopadne, keď vám jedného dňa vtrhne do obchodu namosúrený a hladný hobiť? Amerika je krajina neobmedzených možností. O tom sa presvedčil aj majiteľ obchodu s donutmi, ktorému sa o výbornú reklamu postarala spievajúca figúrka z Happy mealu. Asi vám padlo do oka slovo donut, no vhodný slovenský ekvivalent k tomuto slovu som nenašiel. Dvakrát som sa pozeral. Vrátim sa však späť k veci, teda ku speváčke Ariane Grande, ktorá si žije svoj americký sen. Jedného dňa jej manka doniesla tri zázračné oriešky, pomocou ktorých rozbehla Ariana hviezdnu kariéru. Možno rozmýšľate, čo bolo v tých orieškoch. Čižmy, p*čorezky a papierik s inštrukciami, ako si vytvoriť účet na instagrame. Ako vidíte, tieto tri najdôležitejšie esencie zafungovali skvele. Veď keby nefungovali, tak by Ariana menila mydielka v žltých sieťkach na verejných toaletách. Prednedávnom ste sa u nás mohli dočítať o celom incidente, tak to nebudem zbytočne naťahovať. Ide mi o to, že spomínanému obchodu sa začalo dosť dariť. Majiteľ Joe Marin sa pochválil, že ľudia z celej Californie si k nemu chodia kupovať donuty. Chcú mu tak vyjadriť podporu, pretože po tomto incidente znížili hygienici známku jeho obchodu o jeden stupeň. Z jednotky na dvojku. Pre členov obéznej americkej komunity to zrejme nie je veľký problém, keďže oni donuty môžu. Chalanisko môže byť rád, že nevlastní obchod so slnečnicovými semiačkami či špargľou. V tom prípade by všetci ostali doma. Možno by sa tam na hody zastavilo pár vegánov. Na čele s Beyoncé, ktorá si stále mýli rebarboru s párkami. Nie, to som si samozrejme vymyslel, lebo ja Beyoncé všetko verím. Fakt. Bez p*čoreziek ani ranu Beyoncé, len pre vysvetlenie. Toto je rebarbora A toto sú párky Keby vám to náhodou ušlo |